Lista aktualności
OGŁOSZENIE O NABORZE
OGŁOSZENIE
NADLEŚNICZEGO NADLEŚNICTWA KRYNKI
W SPRAWIE NABORU ZEWNĘTRZNEGO NA STANOWISKO
Księgowego w dziale finansowo księgowym
W oparciu o wytyczne zawarte w piśmie Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych
z dnia 9 sierpnia 2024 r. (GK.013.197.2024) dotyczące spójnej polityki kadrowej oraz
Zarządzenie Nr 49/2024 Dyrektora RDLP w Białymstoku z dnia 2 września 2024 roku w
sprawie wprowadzenia w życie Regulaminu rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznych
(DO.013.23.2024).
I. Organizator naboru
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Nadleśnictwo Krynki z/s w Poczopku
16-113 Szudziałowo, Poczopek 6D
Tel. (85) 7229640 email: krynki@bialystok.lasy.gov.pl
II. Określenie stanowiska pracy
Księgowy/księgowa
III. Adresaci naboru
Rekrutacja jest skierowana do wszystkich osób spełniających wymagania kwalifikacyjne
na stanowisko.
IV. Warunki zatrudnienia
1. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.
2. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
3. Wynagrodzenie określone według zasad wynikających z Ponadzakładowego Układu
Zbiorowego Pracy dla Pracowników PGL LP z dnia 29.01.1998 r z późn. zm.
4. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia.
5. Świadczenia socjalne.
V. Opis czynności wykonywanych na stanowisku – ogólny zakres zadań:
1. Dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym faktur,
rachunków i innych dokumentów.
2. Naliczanie i terminowe przekazywanie odpisu na ZFŚS zgodnie z ustawą o
zakładowym funduszu świadczeń socjalnych.
3. Prowadzenie całości spraw związanych z podatkiem od towarów i usług.
4. Prowadzenie bieżącej analizy obrotów i sald przypisanych kont.
5. Wystawianie not księgowych oraz dowodów PK w miarę potrzeb.
6. Archiwizacja dokumentów związanych z zakresem czynności.
7. Współpraca przy sporządzaniu planów finansowo-gospodarczych.
Szczegółowy zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności zostanie ustalony po
zatrudnieniu.
VI. Wymagania niezbędne
1. Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane ekonomiczne), bądź wyższe
leśne z doświadczeniem w księgowości w jednostkach LP.
2. Doświadczenie zawodowe w księgowości – minimum 2 lata.
3. Znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości, Ustawy o podatku od towarów i
usług.
4. Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz pakietu
oprogramowania MS Office.
5. Umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz zastosowania
właściwych przepisów prawa w zależności od rodzaju sprawy.
6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw
publicznych.
7. Brak przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku.
8. Pożądane cechy osobowości: komunikatywność, odpowiedzialność,
systematyczność, dyspozycyjność, dokładność, wysoka kultura osobista,
umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy,
umiejętność samodzielnej analizy i oceny pracy w zespole.
VII. Wymagania dodatkowe
1. Umiejętność obsługi SILP, SILPweb i EZD.
2. Znajomość specyfiki działalności LP w obszarze zadań przewidzianych do
realizacji na zajmowanym stanowisku.
3. Ukończenie dodatkowych kursów związanych z księgowością.
VIII. Wymagane dokumenty
1. CV z podaniem danych kontaktowych, przebiegiem nauki i pracy zawodowej –
opatrzony własnoręcznym podpisem.
2. List motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem.
3. Kserokopia dokumentów potwierdzających
Kwalifikacje zawodowe (dyplomy ukończenia szkoły),
Doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy),
Ukończenia kursów szkoleń (zaświadczenia),
Inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe.
4. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LP – załącznik nr 1.
5. Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa, niekaralności i korzystaniu z
pełni praw cywilnych i obywatelskich oraz o braku przeciwskazań zdrowotnych do
zajmowanego stanowiska - załącznik nr 2.
6. Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr 3
Kandydat zobowiązany jest okazać oryginały przedłożonych dokumentów na prośbę
komisji.
IX. Termin i miejsce składanych ofert
1. Wymagane dokumenty należy składać:
Osobiście – w zamkniętej kopercie w sekretariacie Nadleśnictwa Krynki z/s
w Poczopku , Poczopek 6D, 16-113 Szudziałowo, od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 7:00 do 15:00,
Pocztą tradycyjną – na adres Nadleśnictwo Krynki z/s w Poczopku, Poczopek
6D, 16-113 Szudziałowo.
Drogą elektroniczną na adres: krynki@bialystok.lasy.gov.pl
w terminie do dnia 23 kwietnia 2025 roku do godz. 15:00 z dopiskiem
„Nabór zewnętrzny na stanowisko księgowy”.
2. Dokumenty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku
przesłania dokumentów pocztą tradycyjną decyduje data wpływu dokumentów do
Nadleśnictwa.
X. Zasady przeprowadzenia procesu rekrutacji
Proces rekrutacji prowadzić będzie Komisja Rekrutacyjna powołana przez
Nadleśniczego Nadleśnictwa Krynki na poniższych zasadach:
1. W pierwszym etapie nastąpi weryfikacja złożonych przez kandydatów
dokumentów pod względem kompletności i spełnienia kryteriów określonych w
niniejszym ogłoszeniu, ocena formalna i merytoryczna.
2. W razie potrzeby zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi
kandydatami. O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną
powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
XI. Informacje dodatkowe
1. Nadleśniczy Nadleśnictwa Krynki zastrzega sobie prawo do zaproszenia na
rozmowę kwalifikacyjną tylko wybranych kandydatów.
2. Postępowanie i rozstrzygnięcie postępowania jest ostateczne i nie podlega
odwołaniu (zaskarżeniu).
3. Nadleśnictwo Krynki nie zwraca kosztów związanych z rekrutacją oraz nie
zapewnia mieszkania.
4. Nadleśniczy Nadleśnictwa Krynki zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru
na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
5. Kontakt w sprawie naboru – specjalista ds. pracowniczych pod nr telefonu 85
7229654.
6. Nadleśnictwo Krynki informuje, iż „Wewnętrzne procedury dokonywania zgłoszeń
naruszenia prawa i podejmowania działań następczych w Nadleśnictwie Krynki,
zostały umieszczone na stronie Nadleśnictwa Krynki pod linkiem
https://krynki.bialystok.lasy.gov.pl/wewnetrzna-procedura-dokonywaniazgloszen-
naruszen-prawa